smajs.blogg.se

Inspiration ~ Träning ~ Mode ~ Foto ~ Skönhet ~ Livet

Isadora lack

Publicerad 2014-02-09 14:10:31 i Allmänt,

// Från Sugar crush nagellacket till vänster // 108 Vine Crush // 702 Blue Jeans // 65 Smokey Grey // 801 Black Tag // 802 White Art // 851 Gun Metal //
 
Dessa Isadora-lack äger jag. Det vita och det svarta nagellacken (801, 802) är grafittinagellack, de ska ge ett "cracking" resultat på naglarna. Nummer 108 är ett utav Sugar Crush nagellacken som Isadora kom ut med i höstas, riktigt fint! Det detta nagelleacket ska göra är att ge nageln ett sockerliknande lager. Även nummer 851 är speciellt, detta är ett utav Isadoras magnetic nails-lack. Efter att man målat nageln med det lacket så ska man sedan hålla en tillhörande magnet över negeln för en "metallisk" effekt. Slutligen är nummer 702 och 65 två utav deras vanliga widebrush nagellack. Äger du några Isadora nagellack? I sådana fall, vilket är din favorit och vad tycker du om dem?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Den fjärde augusti år tvåtusen så föddes en tjej vid namn Stina, och det var jag. På min blogg finner du allt som har med skönhet, mode, motivation och träning att göra. Vill du följa med på min resa genom bloggvärlden? I sådant fall, får du gärna hälsa på igen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela