smajs.blogg.se

Inspiration ~ Träning ~ Mode ~ Foto ~ Skönhet ~ Livet

20 facts

Publicerad 2014-02-08 14:52:43 i Allmänt,

- Jag tänkte att det kunde vara bra att få lära känna mig lite bättre -
 1. Jag är glutenintolerant.

2. Jag tycker väldigt mycket om att träna.

3. En utav mina största drömmar är att bli en skådespelare, och på fritiden så spelar jag teater.

4. Det var min storebror som tyckte att jag skulle heta Stina, dock tyckte han att jag skulle heta Sonic om jag skulle ha blivit en kille.

5. Jag är smått obsessed med att köpa b.la. smink som är populärt.

6. Det allra bästa serien är helt klart "Pretty Little Liars".

7. Jag tränar karate.

8. Man skulle kunna säga att youtube är som en andra bästa vän till mig.

9. Men min allra bästa kompis sedan snart 8 år tillbaka är verkligen världens bästa!

10. I juni år 2014 så åker jag och min allra bästa kompis själva till England.

11. Musik är bland det härligaste i livet, jag lyssnar på allt mellan himmel och jord.

12. Jag inspireras och får motivation till stor del från nätet men även från min mamma, bland annat.

13. Choklad är bland det bästa som finns, samt pepitas-kakor från Schär, så gott!

14. Tre saker jag inte tycker om är spindlar, att göra kullerbyttor och tortellini-doften.

15. Benefit är mitt absoluta favorit sminkmärke.

16. Jag älskar Ralph Laurens "Big pony 2" parfym, härlig doft och söt förpackning.

17. Jag sätter alltid på mig myskläder när jag är hemma.

18. Jag gillar att fotografera, på Instagram hittar ni mig under @smajs99

19. Jag verkligen ÄLSKAR att åka karuseller.

20. New York är min favoritstad. Jag har besökt USA flera flera gånger och New York har fångat mitt hjärta, dit lutar flytten då jag är tillräckligt gammal. Det är min högsta dröm just nu. 

Kommentarer

Postat av: Alvis

Publicerad 2014-02-09 12:36:49

Hej! Vilken jättesöt och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

Svar: Tack, det värmer mig att du tycker så!
Självklart kan jag även kika in på din blogg! :)
Stina

Postat av: Livia

Publicerad 2014-02-10 17:06:23

Fin blogg, älskar designen!
Btw fyller också år 4/8 xD

Svar: Åh, tack! Vad glad jag blir! However, kul att vi båda är födda samtidigt.
Stina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Den fjärde augusti år tvåtusen så föddes en tjej vid namn Stina, och det var jag. På min blogg finner du allt som har med skönhet, mode, motivation och träning att göra. Vill du följa med på min resa genom bloggvärlden? I sådant fall, får du gärna hälsa på igen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela